Edalur va ser creada el 1999 a Pamplona. Actualment, té la seu a Iraizotz, a 20 km. de la capital, a la vall d'Ultzama i les seves granges i fabrica a França.
Edalur està especialitzada en la fabricació i distribució de productes d'ànec al sector d'Horeca, distribuïdors i botigues gurmet.
Edalur garanteix l'origen de tots els seus productes, tant en qualitat com en seguretat alimentària permanent gràcies als estrictes controls sanitaris d'acord amb la normativa vigent a la CEE.
El nostre objectiu és proveir tots els nostres clients d'una gamma de productes de la màxima qualitat i frescor, podent arribar a qualsevol punt d'Espanya d'un dia a l'altre.
Estem buscant agents comercials introduïts al sector dels distribuïdors i Horeca per seguir el nostre desenvolupament.
Agents comercials autònoms- Comissió sobre vendes