Fins a 200 € de bonificació per als col·legiats/des del COACB gràcies a l’acord amb Banc Sabadell

El Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Barcelona continua treballant per oferir avantatges exclusius i oportunitats de valor als seus col·legiats/des. Gràcies a l’acord de col·laboració amb Banc Sabadell, els professionals col·legiats del COACB poden accedir a una promoció exclusiva amb beneficis econòmics i serveis financers especialment pensats per facilitar el seu dia a dia professional.

Una oferta exclusiva per al col·lectiu del COACB

Fins al 6 de juliol de 2026, els col·legiats/des que es donin d’alta com a nous clients de Banc Sabadell i domiciliïn la quota col·legial podran beneficiar-se de:

Fins a 200 € de bonificació de la quota col·legial*

Compte sense comissions ni requisits d’entrada, de manera indefinida

Emissió gratuïta de rebuts SEPA CORE durant 12 mesos

Targetes Business de dèbit i crèdit sense comissions d’emissió ni manteniment

TPV amb condicions preferents i assistència tècnica 24/7

Aquesta iniciativa reforça el compromís del COACB per continuar generant avantatges reals per als seus col·legiats/des, facilitant l’accés a serveis financers amb condicions preferents i ajudant a reduir despeses vinculades a l’activitat professional.

* Oferta vàlida fins al 6 de juliol de 2026 i exclusiva per a nous clients de Banc Sabadell que domiciliïn les quotes col·legials en el Compte Sabadell Negocis o el Compte Sabadell Negocis Plus4.

Adjuntem el fulletó informatiu amb tots els detalls de la promoció i les condicions de l’oferta. 

Per a més informació, podeu contactar amb Sabadell Professional al telèfon 648 297 247.


El COACB reclama un sistema fiscal propi pels autònoms davant l’increment de les quotes